субота, 4. јун 2016.

Republika Smuljanija?

U subotu sam naručio tastaturu sa Benchmark-ovog sajta. U pitanju je tastatura Logitech G103. Naručio sam baš od njih jer je cena na Benchmark-ovom sajtu 1600 dinara manja nego u Gigatronovoj radnji. Na sajtu je prikazana tastatura baš onakva kakvu bih želeo, jako mi se dopala, i imala je raspored dugmića koji meni savršeno odgovara. Baš onakav na kakav sam navikao.
Ona je stigla u četvrtak, malo sam sačekao, no dobro. Kada mi je stigla, na garanciji piše da je iz Gigatrona, a račun na radnju Benchmark shop G97. To mi nije bilo toliko čudno, jer sam ranije guglao i shvatio da su Benchmark i Gigatron "bratske" firme, da ne kažem da je to jedna te ista stvar. (slično/isto kao Emmi i WinWin)

Elem, kada sam je raspakovao, uvideo sam da ona nema raspored dugmića baš kakav sam ja želeo i to me je malo iznerviralo, moram priznati, jer sam ja nju prvenstveno naručio zbog tog rasporeda sa slike i pozitivnih ocena i na Gigatron-ovom i na Benchmark-ovom sajtu.
Nisam bio lenj, pozvao sam Benchmark call centar da proverim da li postoji tastatura sa rasporedom kakav me zanima i da li može da se zameni, čovek, malo neraspoložen, da ne kažem nadrdndan, mi je rekao kako on nema ništa sa tim i da on to ništa ne zna, da misli da u Srbiji ne postoji takav model kakav mene interesuje, iako na oba sajta je slika onakve kakve me zanima.

Onda mi je rekao kako moram da pozovem reklamacije i da se njima obratim oko toga da li imaju, i ako imaju da mi posalju ili da se dogovorim oko vraćanja. Ne budem lenj, pozovem ja reklamacije gde mi jedna jako ljubazna devojka prvobitno kaze kako oni uopšte ne rade za Benchmark i kako ona nema ništa sa tim. Ja sam je zamolio da proveri, jer su mi iz call centra dali njen broj. Onda je proverila sa nekim i nakon petnaestak sekundi mi se izvinila i onda me je saslušala.

Kada me je saslušala, rekla mi je kako ona ne može tu da mi pomogne i da ja pošaljem imejl servisu, jer su oni distrubiteri i uvoznici za Srbiju. Pošaljem ja imejl oko 10 ujutru, stigne odgovor oko 15h(što je i super, ocekivao sam da odgovara ne bude pre ponedeljka) gde mi gospoda kažu kako oni nemaju apsolutno nikakve veze sa tim i da pozovem radnju u kojoj sam kupio.

Proverim ja račun opet, na njemu piše Benchmark shop G97, a ta radnja ne postoji na Guglu, jer Benchmark nema svoju fizičku radnju, vidim adresu i izguglam, kad je to radnja Gigatron Shop G2(Cara Nikolaja II). Pozovem ja njih, oni mi kažu da oni ne mogu da mi pomognu, jer oni to ne rade, vec da zovem Gigatron Call centar. Zvao sam oko 10ak puta, zvonilo je svaki put oko minut, dok se gospodin jedan nije javio.

Bio je jako ljubazan, shvatio je moj problem i pitao me šta bih ja želeo. Rekao sam da bih želeo istu tu tastaturu samo sa drugačijim rasporedom, a on mi je rekao da takva tastatura ne postoji u Srbiji i da mogu jedino da je zamenim za neku drugu, ako mi ne odgovara ili da mi vrate novac. A ja se onda pitam zašto kog đavola stoji slika na sajtu svake prodavnice tastature koja ne može da se kupi? (I na WinWinu su iste slike...)



Onda ga pitam da li ja mogu da odem u radnju gde je ona navodno prodata, tj odakle je račun, kako bih je zamenio. Rekao je da će mi izaci u susret, kako oni to ne rade, već obicno treba da se šalje kurirskim sluzbama, al' da će napraviti izuzetak, da će me najaviti u radnji i da će mi izaci u susret kako bih mogao da odem do radnje i da je fizički zamenim za neku drugu koja mi odgovara.
Odem ja tamo da zamenim, kad tu nije kraj. Tastatura u kutiji koju sam dobio ima drugačiji serijski broj nego onaj na računu/kutiji. I tamo u radnji ispadne problem, jelte, da ja nisam slučajno zamenio ili šta ti ja znam. Onda sam čekao da pozovu nadređenog, šefa, menadžera ili šta ti ja znam, da bi na kraju došli do zaključka da tog tipa baš briga, i proverili su tastaturu i videli da je netaknuta. Bukvalno je nisam ni uključio u računar da proverim da li radi, već je to prvi uradio dečko u radnji i uverio se da je sve ok i da nema ni traga korišćenja, logično, jer je neotpakovana.
Oboje su bili jako ljubazni, al' su bili malo u strahu, logično, verovatno mislili da sam neki prevarant ili šta ti ja znam...

Sve u svemu, rekli su mi da ja mogu da odaberem tastaturu koju želim iz radnje koja je do cene moje tastature na Benchmark-ovom shopu, i da je zamenim ako hocu. Pokazali su mi da imaju specijalnu ''kasu'' kada tako prodaju proizvode kao Benchmark. Nisam našao ni jednu koja mi se baš dopala, tj jesam, al' je koštala 1000 dinara više nego ova moja. Ja sam rekao da mogu odmah da iskeširam to i da uzmem tu skuplju, ako nije problem, međutim, jeste.
Da bih uzeo skuplju tastaturu, ne bih mogao da doplatim odmah, već bih morao da šaljem poseban upit Benchmark-u i da pošaljem svoju tastaturu u radnju gde sam je "kupio", a to je ta radnja u kojoj se nalazim, i da onda čekam da mi oni posalju tu koja mene zanima i da onda tek doplatim. Pošto ta njihova Benchmark ''kasa'' ne može da prima keš, već samo karticu/transfer novca sa računa na račun i ostalo, jer prava Benchmark radnja fizički ne postoji.



Stvarno nije toliki problem navići se na novi raspored dugmića na tastaturi, al’ pitam se gde mi živimo? Šta se sve mulja? Ko koga tu laže, maže i sve ostalo!?

Sa svoje nove tastature na koju se polako privikavam(i na kojoj sam 27 puta kliknuo enter umesto “ž“ i 23 puta kliknuo ”<“ umesto shift kucajući ovaj tekst,

Ne baš zadovoljna mušterija

P.S. Živ se čovek na sve navikne, osim na nepravdu.

Нема коментара:

Постави коментар