U subotu sam naručio tastaturu sa Benchmark-ovog sajta. U
pitanju je tastatura Logitech G103. Naručio sam baš od njih jer je cena na Benchmark-ovom sajtu 1600 dinara manja nego u Gigatronovoj radnji. Na sajtu je prikazana tastatura baš onakva
kakvu bih želeo, jako mi se dopala, i imala je raspored dugmića koji meni
savršeno odgovara. Baš onakav na kakav sam navikao.
Ona je stigla u četvrtak, malo sam sačekao, no dobro. Kada mi je stigla, na garanciji piše da je
iz Gigatrona, a račun na radnju Benchmark shop G97. To mi nije bilo toliko čudno,
jer sam ranije guglao i shvatio da su Benchmark i Gigatron "bratske"
firme, da ne kažem da je to jedna te ista stvar. (slično/isto kao Emmi i
WinWin)
Elem, kada sam je raspakovao, uvideo sam da ona nema raspored dugmića baš kakav sam ja želeo i to me je malo iznerviralo, moram priznati, jer sam ja nju prvenstveno naručio zbog tog rasporeda sa slike i pozitivnih ocena i na Gigatron-ovom i na Benchmark-ovom sajtu.
Nisam bio lenj,
pozvao sam Benchmark call centar da proverim da li postoji tastatura sa rasporedom
kakav me zanima i da li može da se zameni, čovek, malo neraspoložen, da ne kažem
nadrdndan, mi je rekao kako on nema ništa sa tim i da on to ništa ne zna, da
misli da u Srbiji ne postoji takav model kakav mene interesuje, iako na oba
sajta je slika onakve kakve me zanima.
Onda mi je rekao
kako moram da pozovem reklamacije i da se njima obratim oko toga da li imaju, i
ako imaju da mi posalju ili da se dogovorim oko vraćanja. Ne budem lenj,
pozovem ja reklamacije gde mi jedna jako ljubazna devojka prvobitno kaze kako
oni uopšte ne rade za Benchmark i kako ona nema ništa sa tim. Ja sam je zamolio
da proveri, jer su mi iz call centra dali njen broj. Onda je proverila sa nekim
i nakon petnaestak sekundi mi se izvinila i onda me je saslušala.
Kada me je saslušala,
rekla mi je kako ona ne može tu da mi pomogne i da ja pošaljem imejl servisu,
jer su oni distrubiteri i uvoznici za Srbiju. Pošaljem ja imejl oko 10 ujutru,
stigne odgovor oko 15h(što je i super, ocekivao sam da odgovara ne bude pre
ponedeljka) gde mi gospoda kažu kako oni nemaju apsolutno nikakve veze sa tim i
da pozovem radnju u kojoj sam kupio.
Proverim ja račun
opet, na njemu piše Benchmark shop G97, a ta radnja ne postoji na Guglu, jer
Benchmark nema svoju fizičku radnju, vidim adresu i izguglam, kad je to radnja
Gigatron Shop G2(Cara Nikolaja II). Pozovem ja njih, oni mi kažu da oni ne mogu
da mi pomognu, jer oni to ne rade, vec da zovem Gigatron Call centar. Zvao sam
oko 10ak puta, zvonilo je svaki put oko minut, dok se gospodin jedan nije
javio.
Bio je jako
ljubazan, shvatio je moj problem i pitao me šta bih ja želeo. Rekao sam da bih želeo istu tu tastaturu samo sa drugačijim rasporedom, a on mi je rekao da
takva tastatura ne postoji u Srbiji i da mogu jedino da je zamenim za neku
drugu, ako mi ne odgovara ili da mi vrate novac. A ja se onda pitam zašto kog đavola stoji slika na sajtu svake prodavnice tastature koja ne može da se kupi?
(I na WinWinu su iste slike...)
Onda ga pitam da li ja mogu da odem u radnju gde je ona
navodno prodata, tj odakle je račun, kako bih je zamenio. Rekao je da će mi
izaci u susret, kako oni to ne rade, već obicno treba da se šalje kurirskim
sluzbama, al' da će napraviti izuzetak, da će me najaviti u radnji i da će mi
izaci u susret kako bih mogao da odem do radnje i da je fizički zamenim za neku
drugu koja mi odgovara.
Odem ja tamo da
zamenim, kad tu nije kraj. Tastatura u kutiji koju sam dobio ima drugačiji
serijski broj nego onaj na računu/kutiji. I tamo u radnji ispadne problem, jelte,
da ja nisam slučajno zamenio ili šta ti ja znam. Onda sam čekao da pozovu
nadređenog, šefa, menadžera ili šta ti ja znam, da bi na kraju došli do zaključka
da tog tipa baš briga, i proverili su tastaturu i videli da je netaknuta. Bukvalno
je nisam ni uključio u računar da proverim da li radi, već je to prvi uradio
dečko u radnji i uverio se da je sve ok i da nema ni traga korišćenja, logično,
jer je neotpakovana.
Oboje su bili
jako ljubazni, al' su bili malo u strahu, logično, verovatno mislili da sam
neki prevarant ili šta ti ja znam...
Sve u svemu,
rekli su mi da ja mogu da odaberem tastaturu koju želim iz radnje koja je do
cene moje tastature na Benchmark-ovom shopu, i da je zamenim ako hocu. Pokazali su mi da imaju specijalnu ''kasu'' kada tako prodaju proizvode kao Benchmark. Nisam
našao ni jednu koja mi se baš dopala, tj jesam, al' je koštala 1000 dinara više
nego ova moja. Ja sam rekao da mogu odmah da iskeširam to i da uzmem tu
skuplju, ako nije problem, međutim, jeste.
Da bih uzeo
skuplju tastaturu, ne bih mogao da doplatim odmah, već bih morao da šaljem
poseban upit Benchmark-u i da pošaljem svoju tastaturu u radnju gde sam je
"kupio", a to je ta radnja u kojoj se nalazim, i da onda čekam da mi
oni posalju tu koja mene zanima i da onda tek doplatim. Pošto ta njihova Benchmark ''kasa'' ne može da prima keš, već samo karticu/transfer novca sa računa na račun i ostalo, jer prava Benchmark radnja fizički ne postoji.
Stvarno nije
toliki problem navići
se na novi raspored dugmića na tastaturi, al’ pitam se gde mi živimo? Šta se
sve mulja? Ko koga tu laže, maže i sve ostalo!?
Sa svoje nove tastature
na koju se polako privikavam(i na kojoj sam 27 puta kliknuo enter umesto “ž“ i
23 puta kliknuo ”<“ umesto shift kucajući ovaj tekst,
Ne baš zadovoljna mušterija
P.S. Živ se čovek na sve navikne, osim na nepravdu.
Нема коментара:
Постави коментар